lördag 14 augusti 2010

Nya Dagar, Nya Tag.

Dom som är närmast mig, vet vad som har hänt den senaste tiden.
Men.
Jag kanske borde skriva lite, för att dom som läser, kanske också förtjänar att få veta lite.


Min sommar har varit mycket fram och tillbaka.

Inget jobb än.
Förutom extra jobb med Emil.

Har varit på SRF och på P&L.
Båda festivalerna var jävligt bra faktiskt.
Hade grymt kul!

Fick slopa Wacken, för jag hade biljett men inte råd att åka ner.
Så sålde min biljett till Bobbo.

Har kommit av mig totalt med träningen, men börjar den igen snarare än ni tror.
Har dessutom fått tag på en levererare utav ECA igen.
Så börjar med det MYCKET snart igen.
Blir ECA, diet och träning.
Inte lika mycket supa, även om jag var full igår för första gången på 3 veckor.


Vaknade i morse, bakis och skakis som satan.
Hade en sån skallebank att det t.om smärtade när jag drack vatten.
Så fick sova av mig två timmar till.

Har lärt mig mycket den här sommaren.
Verkligen, vilka man kan lita på, och vilka man inte kan lita på.
Sagt upp bekantskapen med dom som jag inte trivs med att ha i min umgängeskrets mera.

Har också haft en sjukt jävla tung vecka på grund utav min morsa.
Kommer aldrig att förlåta henne.
Och kommer aldrig mer att lita på henne.
Aldrig.
Ser ingen större mening med att ens ha kontakt med henne, efter vad hon gjorde emot mig och sin familj.


Jag märker ibland att jag blir mer och mer hatisk emot folk, att mitt humör ändras lätt då jag inte fått träna av mig på ett tag.
Så jag antar att jag helt enkelt måste fortsätta med mitt beroende.


Livet är för kort för att jag ska gå runt och hata.
Bättre att bara ta bort skiten som gör mig arg/ledsen.





Tänkte slänga in lite bilder ifrån sommaren.











8 kommentarer:

  1. du är grymt fin.hoppas det löser sig med allt...saknar dig/h

    SvaraRadera
  2. Nu tog du i lite väl gumman =)
    Men tack!

    SvaraRadera
  3. Kul att du uppdaterat =)
    Tänker på dig och önskar att det fans något jag kunde göra för att lätta ditt sinne.
    Att hata är ju aldrig den bättre vägen i livet...
    Men någon dag kommer du att finna vad som gör dig lycklig och då finns det inget som stoppar dig!

    *Finns här för dig*

    Kram!

    SvaraRadera
  4. snygg kille med fin blogg. hoppas allt löse sig för dig. kram

    SvaraRadera
  5. Tack ska ni alla ha.
    Vem är Anonym O.o

    SvaraRadera
  6. Du är sjukt lik Charlie Hunnam i Sons of Anarchy nu. Kommer du ihåg att vi pratade om det förut? hoppas att du har det bra. c

    SvaraRadera
  7. Oj tycker du?
    Man får tacka så mycket! =D

    SvaraRadera
  8. anonym är en ensam tjej från falun som tycker du är riktigt snygg. hur kan du vara singel?:S

    SvaraRadera