söndag 22 augusti 2010

Pretty Tired..

Jobbade igår till 22.
Blev samma ikväll.

Byter fönster i en gammal kåk i Borlänge med Emil.
Funkar sjukt jävla bra, mindre krångel här och var men inget vi inte löser.

Har kanske en jobb chans på G också som fönsterarbetare på en firma sen, får se hur det blir med det.

Det blir iaf med jobb inom fönster för min del, den saken är säker för Tobbe har ordnat fram mer jobb till mig och Emil.

Jag och Emil övernattade hos hans tjejs familj inatt också där hon & Emil tog sina föräldrars säng och jag tog hennes.
Sov dock inte bra alls.
La mig väl strax efter 1.
Somnade runt 3 någon gång där.
Jävla sömnproblem.
Går inte alls längre som jag vill med sömnen.


Lagomt trött är jag nu alltså.
Jag och Emil käkade på Max innan vi drog tillbaka till Falun, vilket verkligen var förtjänt.


Uscha.

Pratade med Sara igår i telefon också, mycket trevligt även fast ämnena dom diskuterades kanske inte var dom mest trevliga.



Känt mig sjukt off den senaste tiden.

Har ingen som helst lust att träffa någon eller ens försöka.
Vet inte riktigt varför.
Vill bara jobba och kunna leva som en vanligt människa.

Visst vill jag absolut ha något äkta, seriöst, riktigt?
Men..
Jag har ingen som helst lust alls att kämpa för att hitta något sånt just nu.



Nåväl.
Dagens låt blir:

2 kommentarer:

  1. Det är inte meningen att man ska behöva kämpa.

    SvaraRadera
  2. Tydligen så måste jag göra det..

    Men numera gör jag inte ett piss.
    Jag skiter i't helt enkelt.

    SvaraRadera