onsdag 21 april 2010

Trött som en idiot!

Satt och spelade lite dator igår kväll.
Var dum nog att häva i mig 6 koppar kaffe under tiden, så när det väl var dags att somna..
Gick det inte.

Gick upp tillslut och satte mig vid datorn, tro inte på fan att mitt nät var nere!
Trodde jag hade missat någon räkning, så satt och var förbannad för mig själv.
SMSade lite med Steffi under tiden, och tror jag lät det gå ut över henne lite grann.
Ledsen för det.
Fick allt som allt mindre än 4 timmars sömn inatt.
Och ska iväg idag och jobba.
Kommer bli lagom kul.
Hurfan ska jag orka träna senare idag då :S
Aja.
Får se hur det känns lite senare.
Verkar som att vi ska iväg till Borlänge nästa vecka och jobba.
Var något hus där som vi skulle fixa på.
Undra hur jag ska ta mig dit, pendla med buss är inte det roligaste när jag inte hittar så bra i Borlänge.
Får hoppas jag kan åka med någon ifrån firman dit.

Kanske skippa träningen idag och sova några timmar då jag kommer hem.


Har nu iaf satt på 4 koppar kaffe och med min bryggare så blir det säkert bara typ 1.. 1 och en halv.


Fick iaf hem mina saker från Gymgrossisten förra veckan.
Testade mitt Kre-Alkylin och det är sjukt va bra det fungerar!
Fick också smaka på Davids nya proteinpulver och det smakade helt sjukt gott.
Lär se om jag ska beställa samma sort sen, alltså Hallonsmak.


Vet att jag har lovat bilder men det har tyvärr inte blivit av.
Har ingen tillgång till en fungerande kamera, så det är lite svårt.

Men ska se vad jag kan göra.




Om 2 till 3 veckor..
Då kanske det händer något sjukt speciellt.
Tänker inte säga något än dock, inte förrän jag vet att det är säkert.

Men sjukt speciellt är det kan jag lova!
Kan knappt hålla ut och vänta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar