måndag 5 april 2010

Rätt Skön Måndag.

Vädret är lite bittert ute, grått och känns som att det ska börja regna.

Vaknade upp runt 9 i morse på Davids soffa.
Sov där inatt då jag satt och nörda för mig själv igår vid hans datår, då min är rätt kaputt så att säga.


Sitter just nu hemma igen, avnjuter lite Lätt Kesella (kvarg) blandat med Fun Light.
Sjukt gott är det!
Typ som en sjukt fettlåghaltig och proteinrik Yoghurt.

Helt perfekt såhär strax innan jag ska börja med en vanlig måltid.
Var lite slarvig igår med att äta på eftermiddagen och kvällen, men det ska nog gå så bra ändå.

Blir en proteinshake lite senare med så att musklerna kan byggas.


Ska dra iväg om ca 2 timmar till gymmet också.
Tänkte ge ryggen min ett rejält pass idag, ländryggen med för den har jag slarvat lite med.

Sen blir det mage precis som vanligt.


Fick en liten påminnelse i veckan utav Steffi, att jag glömt ta Före-bilder för denna deffen.
Vilket stämmer helt.
Ska se om jag kanske kan ordna fram några bilder nu i veckan, då jag bara varit på min diet i precis över en vecka nu så.

Alltid kul att se hur deffen tar sig.


Har en rätt fullspäckat vecka framför mig också.
Riktigt kul ska det bli :)


Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar