lördag 10 april 2010

Kan Inte Sova..

David kikade förbi ikväll.
Han hade varit och provat på Thai-Boxning vilket han verkar gilla skarpt.
Lite sugen på att börja med det jag också, men det går inge vidare ihop allt gymmande och dietande jag kör med.
Så det får helt enkelt vänta tills vidare.


Ska se om jag kan ordna lite bilder nu under helgen så man kan se lite före-bilder av kroppen min.
Beställde lite saker ifrån gymgrossisten idag också, ska bli kul att testa ett annat sorts kreatin dom har som ska fungera mycket bättre än det monohydrat jag använder nu, då det jag beställde är en Kre-Alkalyn och ska förhindra att kreatinet blir kreatinin som det kan bli då man blandar det med vatten.
Enkelt förklarat, så är det kapslar jag ska svälja istället för att röra ner pulver i vatten.


Har fått mig en ny förebild inom fysik dessutom.
Men hittade ingen alltför bra bild på han.
Det är nämligen Scott Adkins.
Sjukt bra fysik har han, nästan perfekt enligt mig!









För övrigt har veckan varit hyfsat vanlig.
Mycket träning.
Ska köra ben imorgon, och sen rygg på söndag hade jag planerat.
Blir bara 1 vilodag denna vecka, så det får fan räcka.
Fortsätter min diet som innan, stryper fettet så gott det går förutom 1 lyxdag som jag hade denna veckan.
Blir inga fler såna riktigt lyxiga dagar på länge nu.
Drack t.om lite vanlig Fanta då men fick mig allt lite ångest efter och var nästan på väg att gå in på toa och göra mig av med det..
Precis som jag gjorde då jag åt lite godis förut.
Men så vart det inte denna gången, lyckades behålla det nere.
Får sån jävla ångest då jag får i mig sånt under min diet.
Känner mig svag då och som att jag sviker mig själv så sjukt rejält.


Imorgon ska det möbleras om lite här hemma, tänkt byta plats på soffa, tv-bord och tv'n + bänk med sängen så jag kan få lite mer plats.
Sen ska det städas, ätas och sen drar jag ner på stan för att träna.
Lär nog sätta fart med lite mer cardio än jag kör nu, för just nu kör jag praktiskt taget inget för min ämnesomsättning är såpass hög ändå att jag bränner rätt rejält mycket om dagarna, men jag vill bränna lite extra.



Varit lite bråk i veckan, och jag råkade nog dra ut det över lite fel personer så jag ber om ursäkt för det.
Men jag verkligen avskyr då folk inte kan hålla vad dom säger.

2 kommentarer: