torsdag 1 april 2010

Lyxig Torsdag!

Är hemma idag.
Hade inget att göra på kursen, och ska på mer praktik nästa vecka.
Så det kommer bli nice.

Kör min deff sen i Måndags också, eller ja.. Kan erkänna att jag småbörjade redan lite i helgen.

Idag har jag det lite lyx.



Dricker nämligen en sån här idag!
Ibland får man helt enkelt lyxa till det.
Light Drycker är det endaste jag kan dricka just nu då jag inte hinkar vatten som en uttorkad kamel.


Sitter också och avnjuter Sons of Anarchy.
Har börjat se på det igen, från säsong 1.
Väntar på att säsong 3 ska komma, men det blir inte förrän senare i år.


Hmm annars.
Sparar fortfarande mitt hår, inte tänkt ändra på det heller.
Ska DOCK inte ha det lika långt som det blev sist, blir nog mer axellångt nu och inte längre.



Händer väl lite saker hit och dit..
Dock inte saker jag vill prata om.

Har inte heller hört av min pappa, sen i December.
Skrev ett grattis sms till han då han fyllde år i Februari, men inte fått något svar alls.
Vet inte vad som sker på hans sida av landet.
Men men.


Funderat mycket på den senaste tiden.
På framtiden.
Jobb.
Flytt.
Träning.
Ja.. Sånt.


Är ruskigt sugen på att flytta neråt i landet, lite längre fram.
När min kurs väl är klar, och jag fått jobba ett tag så jag kan spara ihop lite pengar.
Hinna ta mitt körkort och sen drar jag nog.



Håller för övrigt på att flippa på min dator och min mobil.
Datorn är dock värst, den fungerar knappt alls.
Jävla skit.

2 kommentarer:

  1. Göteborg väntar fortfarande på din come-back :) sköt om dig! kram

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha gumman.
    Stor kram på dig.

    SvaraRadera