måndag 2 november 2009

Motivation Noll?

Har verkligen tappat all motivation till rubbet.
Speciellt kursen.
Vet inte riktigt vad jag ska göra angående det hela.

Känns bortkastat att gå dit.
Men känns också bortkastat att inte gå dit.
Så vad gör man?

Ge mig ett jobb.
Lön = Motivation.
Får inte en krona extra för allt jobb man gör där precis.

Tappat all motivation för töser också.
Minns inte sist jag ens kramade en tjej.

Kan inte neka att jag saknar det.
Men vad gör man.


Tror jag firar jul själv i år.
Hade lite andra planer.
Men, tror dom går i kras rätt fint.
Tänkte se om man kunde hyra en Stuga i Sälen nämligen.
Åka upp och bara mysa.
Kanske åka lite snöplanka och sen bara ta det lugnt.
Men, det blir nog jag och katterna.
Kika förbi Morsan lite tidigare på dagen och lämna lite presenter, sen kila vidare hem.


Den där känslan jag hade förut om hur jag saknade känslan av ja, att ha någon.
Den börjar också tyna bort.
Allt man ser är vilka idioter folk verkligen är.





Helgen var iaf trevlig.
Min första fylla på flera månader.
Och rejäl blev den.
Verkligen!
Det var jag, David & David som drog iväg till Johanna och Jenny.
Mycket trevligt var det faktiskt.
Så tack för inbjudan!

Vi tog några bilder innan vi drog.




















Där har ni mig, David och David.

För övrigt händer inte mycket.
Börjar med min diet imorgon igen.
Ska verkligen komma i form nu.
Mår seriöst kasst utan min diet känner jag.
Ångest dag in och dag ut.

Ska låta håret växa lite också.


Har inte heller pengar på min mobil om någon undrar varför jag inte svarar på SMS eller missade samtal.

5 kommentarer:

  1. Hej älskade sonen min...blir allvarligt orolig då jag läser hur du mår. Känns inte bra alls att du "deppar" eller vad jag ska kalla det.
    Ang skolan..ja jag förstår att du tröttnar och att det hänger mycket på ekonomin..moroten. Önskar att jag kunde hjälpa dig men jag vet inte hur ...enormt frustrerande..*Grrr*.
    Äh..jag ringer upp dig istället så att jag kan prata riktigt med dig.
    Puss iaf på dig..höres snart. / Mamma

    SvaraRadera
  2. var kul att ni kunde komma i lördags. :)
    var skönt att vi kunde prata om allt och inget du och jag. det kändes verkligen bra.
    och tack för att du ställer upp och bryr dig!
    det betyder mycket för mig ska du veta.

    kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Jo det kändes riktigt bra tycker jag med.
    Hoppas det fortsätter lika bra :D
    Klart jag bryr mig.


    Kram på dig med.

    SvaraRadera
  4. sv; ja jag hoppas oxå att det fortsätter lika bra. det är du inte ensam om att tycka. :)

    hur mår då?

    kramar!

    SvaraRadera