onsdag 28 oktober 2009

Mår Lite Konstigt..

Saknar min diet mer och mer för varje dag som går.
Försökt äta upp mig nu för att slippa frysa så förbannat.
Gått upp några kg igen, mest vätska men ändå.
Men så kommer ångesten..
Den förbannade ångesten.
Kraftig är den också.

Stor ångest över att jag egentligen borde fortsätta dieta.

Förstår inte riktigt varför.
Höll på att bli sjuk och grejer där förut.
Men, vill fan fortsätta.
Får se hur jag gör.


Vissa tankar har slagit sig upp i skallen också, kanske spara håret igen så det blir samma längd jag hade innan jag trimmade av skiten.
Får väl se hur jag ska göra.


Saknar att prata med Steffi också.
Länge sen man hörde av henne.
Mycket bra vän det.


Oroar mig för Mamma också.
Mycket som händer i hennes liv.


Skickar en tanke också till Linda som nyligen fått halsen fixad.
Hoppas du mår bättre snart gumman.

4 kommentarer:

  1. Tack gubben.
    Du är guld.
    Säger såhär angående din diet.
    Gör vad du vill, du är ju inte dum. Men riskera inte din hälsa, för man lever bara en gång och då vill man vara frisk.
    Men är det ett bra val, vilket inte jag vet, utan du. Så önskar jag dig lycka till.

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  2. Vill att du mår bra hjärtat!

    SvaraRadera
  3. Du behöver inte oroa dig för mig min älskade son..jag klarar mig alltid. Visst det har varit lite väl mycket dom senaste månaderna men "ont skit förgås inte så lätt" ;)
    Var ju och skulle hjälpa till igår med flytten av ormen du vet..tyvärr så smet den och då den är tre meter lång och va vrålhungrig så var det inte en lätt uppgift att fånga in den.
    Men jag och Alex fick efter många om och men in den i typ en badbalja och sen fick vi fast en planka på ovansidan som lock..*Ler* - hade den i mitt knä i bilen sen till hans lght.
    Snacka om att den ormen kan väsa högt..*fnissar*.
    Jag är däremot orolig över hur du mår innerst inne...jag skulle göra vad som helst bara du och dina syskon skulle må bra igen.
    Det gör mig ont att du grubblar så djupt..vill att vi ska ses så att vi kan prata lite du och jag. Imorgon åker din ena syster upp till Mora igen..kan vi kanske ses efter det..runt 15-tiden ???
    Ska även ringa dig och höra om tiden passar ifall du inte hinner se vad jag skrivit.
    Jag älskar dig..glöm inte bort det.
    Kramar Mamma

    SvaraRadera