tisdag 13 oktober 2009

Mår Konstigt.

Var länge sen jag skrev något här..
Har varit lite trött på den senaste tiden.
Beror mestadels på min Deff.

Lär nog ligga på en 7-8 % underhudsfett nu bara.
Så har verkligen klättrat ner.

Känner dock att varje dag blir tyngre.
Blir tröttare och tröttare.
Har blivit hostig, är helt groggy när jag tar i hårt och känner mig typ off angående det mesta.

Tappat lusten för det mesta.
Sex, tänka mig för innan jag talar, bry mig om folk.
Ja det mesta.
Orkar bara inte bry mig alls.

Sitter varje dag och tänker på all god mat som man åt förr.
Tänker mest, på Pizza.
Vilket verkligen är min favorit-mat!




Får se om min Deff snart är över.
Ska se till att ordna till lite fler bilder innan dess dock så man får se hur det tar sig.

Kan iaf säga att min Figur verkligen har börjat ta sig, skarpt!
Även fast jag haft en vecka ifrån Gymmet då jag försökt vila ut.

Vill också tacka Steffi för att hon är så underbar.
Hon ställer verkligen upp på att lyssna om det behövs.
Uppskattar att du finns.

2 kommentarer:

  1. Tycker det låter som att det är dags för en stor pizza och en bamsekram omgående ^^

    SvaraRadera
  2. Älskade sonen min..har varit orolig över dig ett bra tag nu..snälla söta..sluta med den där nedrans deffen. Du behöver ha lite underhudsfett då det faktiskt är kallt ute och du behöver ha ett väl fungerande imunförsvar...eller hur ??
    Jag älskar dig och vill inte se dig må dåligt..så försök att tänka till lite - din kropp mår inte bra av att ha det så här.
    Massor av Styrkekramar från mig <3
    Mamma

    SvaraRadera