onsdag 23 september 2009

Godmorgon!




Gick väl sådär att somna igår.
Somnade nog runt 1 inatt, gick och la mig vid 22 tiden.
Vilket var, inte det roligaste.
Sen vakna jag i morse vid 4 av att James (ena katten) skriker till som bara fan för att han och Leo (andra katten) bits med varandra.
Lyckades sen somna om, och vaknar igen en halvtimme innan jag ska upp egentligen, vilket är klockan 6.

Men jag är inte bitter för det!
Rätt pigg ändå, fick inte ur mig mycket energi igår då det vart en till vilodag igår, blir 3 dagars tränande på rad nu denna veckan istället för vilodag var 3:e dag.

Ska röra mig iväg om ca 20 min emot bussen ner på stan, sen blir det att ta bussen till Borlänge.
Lär snacka med ena läraren idag också, om att jag varit borta en del nu.
Men ska börja sköta det hela, har en deal med Steffi om det hela!

Blev att kapa håret lite till igår, känns som att man får gå loss med trimmern var 3:e till 5:e dag för att hålla skiten nere..
Men jag trivs fortfarande i det hela.

7 kommentarer:

  1. Bra att du kom iväg idag. För jag åt duktigt igår, och mamma tvingar i mig massa mat idag, så du får sköta dig i morgon också! Förresten, sluta kapa håret ;) hår är fint <3

    SvaraRadera
  2. sv; jag skulle vara tacksam om du slutade kommentera min mage hela tiden. jag har komplex för den och det blir inte bättre av att du hela tiden säger som du gör!!

    SvaraRadera
  3. Tycker det är skönt att kapa håret :)

    SvaraRadera
  4. sv; hum jaså? men jag tycker inte om när du säger så. för jag gillar den inte! :(

    SvaraRadera
  5. heheh kanske de ;) Men hår är fint, och du passar i de !!!!

    SvaraRadera
  6. sv; hum okej, inte våren 06 då? :/

    SvaraRadera