måndag 16 november 2009

Har ont som fan!




Jävla visdomstand säger jag bara.
Skiter försöker ta sig upp ur tandköttet och det går inte fort för fem öre.

Är så förbannat sugen på att ta en kökskniv och bara skära fram skiten själv!


Nej usch alltså.
Blir så arg.
Sover dåligt för skiten också.
Vaknar och har ont lite då och då.


Nej nu ska jag snart iväg och jobba.
Haft en rätt bra helg för övrigt.
Bortsett ifrån vissa saker som jag hade kunnat klara mig utan.
Mycket tjaffs nuförtiden.


But I'm still walking with my head up high!

6 kommentarer:

  1. Vad fan ska man med visdomständer till egentligen? Dom är väl ungefär lika nödvändiga som blindtarmen...

    SvaraRadera
  2. Håller med.
    Har fan mer ont just nu än i helgen >.<

    SvaraRadera
  3. jag ska ju ffs borra i min visomstand om två veckor. tänk på mig:O

    SvaraRadera
  4. Ajfan Eve!
    Det lät inge skönt alls.
    Stort hål?

    SvaraRadera
  5. sv; men käften! vad dum du är! :( tur att bettan är död! :'D

    SvaraRadera