söndag 22 november 2009

Söndag.

Vad har hänt egentligen.
Om man tänker en bit tillbaka, och fram till nu.

Ja.
Under sommaren så träffade jag 2 st(Inte på samma gång), det blev inget med någon utav dom.
Men vad gör man åt saken.

Har varit på Peace & Love med David, rockade loss som idioter.

Träffade Sandra på P&L, och det var inte ett år för tidigt!
Riktigt skoj måste jag tillägga.

Börjat på en Kurs till att bli Snickare och borde vara klar med den om kanske 2 månader.

Sen har inte så mycket mer hänt.
Har dietat (Håller på ännu) och fått fram hyfsade mål.
Sen har jag fortsatt att träna på både hemma, och på gymmet.

Bettan har dött.
Hon hade ramlat i sitt terrarium från en gren :/

Har skaffat en till Katt, som för övrigt är bra knäpp.
Leo blev hans namn och det fungerar prima med James.

Snaggat av mig håret, t.om med hyvel!

Bestämt mig för att bli långhårig igen.

Förlorat en mycket god vän, Steffi.

Fått mycket grepp om vad jag behöver göra i mitt liv för att uppnå vad jag vill.

Kommit fram till vad äkta kärlek är.

Saknat Sara.




Så vad betyder allt detta?
Jo.
Att det varit en mycket lärorik sommar & höst.



För övrigt så har jag inte så mycket mer att skriva just nu.
Ska se om jag kan ordna fram några bilder under veckan så man kan se lite hur träningen går.
Kanske kan ta några kort under själva träningen t.om.

2 kommentarer:

  1. Kanske inte funkat med nån av tjejerna pga att du saknat nån.Angående din träning så mådde du väl ganska dåligt sist så varför fortsätta?

    SvaraRadera
  2. Hatar när folk ska vara anonyma.

    Vet ej om det är därför.
    Kan stämma.

    Ja varför inte.
    Vill man bli fin, får man fan lida pin.

    SvaraRadera