måndag 8 juni 2009

Nästan Natt.

Idag..
Idag..
Idag..


Hmm.
Vad har hänt idag.
Inte mycket.
David sov här inatt.
Han behövde en vän igår att prata med.
Stiffer och Patte kom förbi idag på dagen och hälsade på.
Tog mig en Whiskey & Cola, medans vi rökte lite vattenpipa med frukt tobak.


SMS'at massor med Stephanie idag också.
Mycket trevligt.
Vi har väldigt mycket att prata om.
Får se om vi tar hand om det imorgon.
Vore nog fan på tiden.
Vi är dåliga på det.

Tänkte kika förbi Helena idag och prata lite på hennes jobb.
Men hon hade gått tidigt.
Så det blev inget av med det.
Ska ses imorgon dock.

Har avslutat en bekantskap idag också.
Vilket fan känns rätt bra.
Fixar fan inte att hålla någon sorts vänskap med en person som inte verkar fixa att tänka efter på saker ur olika synvinklar.
Lite mer mogenhet än så kräver jag utav mina vänner.
Tack, men nej tack.

Blev uppringd idag av AMS.
Första gången på över 1 jävla år, som dom ringer.
Eller ja..
Fan första gången på alla år som dom ringer.
Dom hade ett jobb som jag skulle få en anvisning till.
Som Målare.
Får se vad dom söker.
Var tydligen en Lärling.
Det var Svärdsjö nånting nånting dom hette, någon firma.
Får se om det är sommarjobb eller ej.
Jag står ju i kö för att påbörja kurs för att bli Snickare.
Lär ju prioritera.
Vore det fulltidsjobb så håller jag mig till det självfallet.
Skulle jag få jobbet vad det än nu är för jobb, så är det Körkort som tas först.
Garanterat.
Körkort och köpa en ny dator.
Sen kunna leva som en vanlig människa.
Istället för konstant på jävla minimum.

Har fått lite klagomål på den senaste tiden.
Att jag inte skrivit något.
Ledsen för det.
Haft mycket annat i skallen för att orka ta mig in här och beskriva vad som sker i mitt liv.


Vad sker denna månaden då.
Hmm.
Peace & Love.
Söka jobbet.
Kanske kika på Fredag på gamla vänner som tar studenten.




Jag saknar dig.
Varje dag.
Varje natt.
Varje minut och varje sekund.

6 kommentarer:

  1. jag saknar dig lika mycket som du älskar in flames, och lite till

    /S

    SvaraRadera
  2. Vem sa du upp bekantskapen med?


    var inte så hemlig...

    SvaraRadera
  3. En tjej som bor här i Falun.
    Vill inte nämna några namn, vore fel att peka ut folk.

    SvaraRadera