tisdag 2 juni 2009

2:a Juni.

Gårdagen var jättemysig.
David kom förbi.
Sedan kom Mamma med mina syskon.
Och efter dom åkt, så kom Helena lite senare då hon hade haft mycket att göra i huset.
Vill tacka er alla för dom fina presenterna.
Uppskattas verkligen.
Vart också jätteglad av alla grattis sms på Facebook, Helgon.net, MSN och SMS som jag fått utav alla.
Uppskattas enormt!



Idag försökte jag mig på något som jag nu testat ett antal gånger fast utan någon lycka, förrän idag.
Pappa ringde igår och ville gratta mig, hade hört utav mor min att han är en jävel på att göra Bearnaisé sås, så jag bad han E-Maila mig sitt recept.
Vilket han gjorde.

Försökte mig på det idag, fick inte tag på Färsk Dragon, så fick bli vanlig Dragonkrydda.
Men det vart ett väldigt lyckat resultat!
Min favorit sås, som jag nu kan göra själv!

Tog en liten bild, men det syns inte alltför väl.

3 kommentarer:

  1. Hittade hit till slut.*Ler*. Är glad över att du verkar må bättre. Kramar från mig...tack för en god tårta och bra sällskap. // Mamsen

    SvaraRadera
  2. Den ser perfekt ut!!

    //papps

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Pappa, glad jag blir att jag lyckades :)

    SvaraRadera