onsdag 27 maj 2009

Trött Fredrik.

Sitter nu efter ett par timmars dator-spelande..
Lagom trött.
Uttråkad.
Rätt sugen på att glo på film.

Men det blir det av imorgon med Therese.
Trevlig liten tjej det.


Åkte hem till Morsan idag så hon kunde klippa mig.
Vart riktigt bra faktiskt.
Alltid skönt att gå runt och se bra ut i håret.




Vart ett skönt Axelpass idag på gymmet med David också.
Kul att han vill komma igång igen, efter sin olycka i Snowboard-backen.
Han kämpar iaf!
Älskar att se sånt.



Annars händer inte speciellt mycket.
Fröbom ville ha med mig imorgon till Borlänge då han ska Shoppa loss lite.
Får se om jag hinner det.
Vore kul.



Fyller år på Måndag.
Då blir man 23.
Fifan.
Det sög ju.
Verkar som att jag inte får cash förrän på Måndag eller Tisdag heller, vilket bara suger mer.
Hade ju tänkt fira min Födelsedag i helgen..
Men..
Vadfan gör man dårå.
Får se om Morsan kikar förbi med syskonen på Måndag iaf, så ska jag se till att göra en Tårta som barnen kan äta iaf.
Är inget galet fan av att käka Tårta ändå.


Verkar som att alla går runt just nu.
Kära och glada.
Kilar runt själv jag.
Känns väl lite väl surt.
Tänker på dig ska du veta.
Mer än du tror.
Men..
Vad gör man?¿

4 kommentarer:

  1. vem tänker du på?

    SvaraRadera
  2. Vill smaka på !

    SvaraRadera
  3. Folk står i kö för dig grabbenm så det där med ensamheten kan du nog lösa illa kvickt bara du vill :P

    Hälsningar från götet!

    SvaraRadera