måndag 25 maj 2009

Kväll.

Gjort massa grejs idag.
Dagen började med att gå ner till stan, möta David.
Kika runt efter en Keps till han men utan någon lycka.

Sen vidare hem till min mor gick vi, hämtade hennes bil och körde hem till mig efter många om och men, för att hämta mina träningskläder.
Upp till gymmet.
Sen hem till mig, hämta plånbok osv.

Köra vidare iväg till Britsarvet, köpa en TV Bänk och ett nytt bord till datorn, som jag hittade på en annons på blocket.se.

Sen lämna det hos mig, tillbaka till morsan och lämna bilen.
Sen möta Tea.

Kila till ICA MAXI och sen vidare hem till mig.

Mycket trevlig dag.


Vart jättebra med bordet och bänken måste jag säga!









Såhär vart det, lite tomt i TV bänken men det ska ordnas till sen då jag fixat lite lådor osv för alla mina DVD filmer.

3 kommentarer: