söndag 24 maj 2009

Söndag.

Sitter här nu, altan dörren öppen och njuter av värmen.
22 Grader i skuggan idag.
Lite mulet på vissa ställen men verkar fortsätta vara klart väder.

Vart ut på Etage igår igen, usch.. Skit ställe.
Men man lyckas ändå alltid hamna där.

Var förfest hos Lordan, där vi körde en jävla massa roliga fylle-lekar..
Sausage-fest hahah!

Hanna håller mig sällskap idag.
Ska käka lite god mat och bara slappa.
Satt på min altan lite tidigare, solade och rökte vattenpipa (Inga funky grejer som röktes dock, självfallet).

Kikade lite nu på kommentarer.
Min Pappa har börjat läsa min blogg :O
Helt chockad här, fick t.om lov att ringa Morsan om det hela.
Riktigt glad vart jag iaf!



Oh well.
Ska åter till köket nu och fortsätta på min Marinad till köttet, vitlök är en guda-gåva.

2 kommentarer: