måndag 29 mars 2010

Måndagen.

Idag började min Deff åter igen.
Här ska det tappas underhudsfett!
Har fortfarande ådror kvar på magen efter min förra deff, men mer ska det bli.

Kör stenhårt nu nere på Friskis & Svettis.
Känns helt sjukt bra.


Håller nu på att tvätta, och så har jag lite kyckling i ugnen, som kommer ätas med lite broccoli på sidan om och lite fullkorns couscous.

Morgondagen kommer inte ha med sig så mycket antar jag.
Ska till kursen, sen till Falun med bussen och gå till AMS för att få skit, sen ta bussen tillbaka till kursen, jobba klart för dagen, sen ta bussen till Falun och träna..
För att sen åka hem och äta.

Fullt upp, hela tiden.
Men oh well.

Ska nog sätta på lite starkt kaffe nu, fick nämligen en sjukt god kaffesort utav mor min.


Mycket tankar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar