onsdag 27 januari 2010

F-Kassan och andra idioter..

Fyfan va jag hatar F-Kassan ibland, och vissa andra myndigheter.
Dom sköter fan ingenting!
Allt ska jämt bli försenat.
"Fyll i det och det, och skicka in det.. " Man gör det och tillbaka får man 2 veckor senare "Du glömde skriva under" -Kunde ni inte bara ringa och säga det så kunde jag ordna till det direkt?
-Oj, jo det kanske vi kunde.


No shit?!


Har inte ens kunnat dra ner till gymmet då pengarna är försenade så mått piss för det med.

Inte heller varit på kursen på ett tag.
Ska iväg imorgon så borde väl egentligen sova snart men är så hög på frustrering just nu att jag har ingen aning hur jag ska lyckas att somna ikväll!

Men men.
Imöra är det kurs.
Måste fan dit.
Sen ska jag träna.
Ska nog ta med mig kläder till kursen och sen träna direkt efter fan.
Nog lika bra.
Skiter i om jag får träna själv eller ej, vore dock skönt om David hängde med så har man en passare.



Nåja.
Imorgon är det endra rygg eller Rygg som blir av.


Lite inspiration från min förra diet.





4 kommentarer: